Vilket fusk

Jag säger bara det, vilket fusk när det gäller maten!!! Jag blir serverad torrfoder och vatten (ibland lite blötmat) medans mamma äter macka med kalkonskiva och potatissallad på men katt som jag är (!) stal jag en bit potatissallad, det var väldigt gott och sedan fick jag en bit kalkon av mamma. Hon säger att jag är bortskämd redan, det tycker inte jag för det handlar om att vi lever ihop och då ska vi dela med oss......jag kelar med henne och håller igång henne med lekar (hon tränar oxå lite sjukgymnastik) och hon ger mej mat och kärlek, det låter rimligt tycker jag!!
Nu ska vi vila en stund efter lunchen.......

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, Mizzan då.. Inte får man stjäla (=

Men självklart så får du säga till mamma att hon får dela med sig av sin goda smörgås <3

2011-01-25 @ 15:27:19
Postat av: Linda/Storasyster

Underbara goa bortskämda lilla Mizzan, självklart delar man på ALLT när man lever ihop, så jag förstår dig lilla gumman att du norpar åt dig lite om du inte får smaka!! ;)) Pöss på nosen <3

2011-01-25 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0