2011-01-31








Efter en lugn helg har veckan börjat med bus, bus och åter bus.....har så mycket energi och som tur är finns det massor att göra, t ex löpa amok mellan köket och badrummet, kolla läget i handfatet, skrika så jag får komma upp på diskbänken, leka med alla mina leksaker och störa mamma överallt!!!! MEN hon älskar mej ändå och det är det viktigaste!
Mina rutiner på morgonen är trygghet: äta frukost med mamma, få rent vatten och påfyllning av mat, lite mjukmat oxå, bus i mängder och kela med mamma en stund innan jag tar mej en tupplur.
Ha det bra alla jag känner!

Kommentarer
Postat av: Linda/syster

Japp rutiner är = trygghet, helt rätt lilla Mizzan!! <3 Tur du/vi har en sån klok mamma!! <3

2011-02-02 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0