2011-01-28





.....en kaotisk förmiddag!! Jag har badat i toaletten, gjorde ett språng och hamnade med rumpan före som tur var!! Mamma tog tag i mej och placerade mej i badkaret, torkade av mej och jag skämdes som en hund (?) NEJ jag menar katt såklart......
......besvikelse oxå, ville hjäpa mamma med frukosten men fick inte öppna locket på smöret eller mjukosten, fick inte smaka på mjölken i kaffemuggen (ville bara kolla om den var färsk) BARA massa NEj av mamma, usch!! Men mamma är snäll trots allt, jag fick smaka på lite smör och mjukost till slut.
Nu ska jag luncha ihop med mamma och storebror sedan blir det vila som gäller.....
Ha en go helg!

Kommentarer
Postat av: Linda/syster

Men lilla Mizzan vad skulle du i toan och göra?? :-S Du får inte bada där i inte så mysigt, bättre du ber mamma fylla upp badkaret åt dig.....eller vad det så att mamma glömt stänga toalocket så du råkade hamna däri?? ;-) Hoppas du fick massa mys med Benny när han kom och lunchade med er!! :-) Du smakade väl på hans mat oxå kan jag tänka mig......;-) Pöss på lilla nosen <3

2011-01-28 @ 18:33:00
Postat av: Anonym

Nä, mamma glömde inte toalocket, hon skulle kissa men jag hann före, innan hon satte sej.......

2011-01-28 @ 21:57:03
Postat av: Linda/Storasyster

Mamma får vara snabbare när hon skall sätta sig hädanefter nu då.....eller du kanske lärde dig nåt på det och gör inte om det?? Pöss på nosen <3

2011-01-29 @ 10:32:13
URL: http://varatlillaunderverk.blogg.se/
Postat av: Linda/Storasyster

Va inte meningen att Nattis blogg skulle vart med i förra inlägget jag gjorde, såg inte att det redan va där!! <3

2011-01-29 @ 10:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0