2011-01-26




Ännu en ny dag med spännande äventyr väntar oss, mamma och mej.....
Vi är trötta idag, jag hjälpte mamma att bädda rent i sängen igår kväll och mamma med sin dåliga rygg behövde verkligen min hjälp. Jag hängde i påslakanet (för att sträcka ut det) och bet i änden av lakanet men jag är fortfarande så liten, så mamma fick göra det mesta. Hon var nog tacksam (?) för efteråt lade hon sej på sängen och jag kelade med henne en stund.
Nä, nu ska jag vila en stund på min favoritplats, på fönsterbrädan i vardagsrummet, så jag håller kollen på vad som händer både inne och ute på balkongen........Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda/Storasyster

Åh vad duktig du är lilla gumman =) Det är bra du hjälper mamma när hon har ont i ryggen, hon kan behöva....<3 Fönsterbrädan e kanon så du har koll på mamma både när hon är på innsidan och utsidan!! ;)) Pöss <3

2011-01-26 @ 17:13:01
Postat av: Malin /Kusin

Hejsan MIzzan! skulle ju kommit till dig imon och gosat med dig men tyvärr är jag sjuk:(

Men kommer så snart jag blir frisk och då blir det dubbelt med gos;) Kramisar och pöss

2011-01-26 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0