Underbara onsdag






Hej!
Idag har jag ätit räkor och leverpastej för första gången, väldigt gott........har även tagit en bit av mammas smörgås när hon hade doppat i kaffe, usch det var inget vidare!!
Min kattställning står ute på balkongen hela tiden nu, så jag kan hålla kollen på alla fåglar som flyger förbi, det är spännande.........kanske någon landar nära mej MUMS!!! Tur är väl att balkongen är inglasad annars är risken stor att jag hade hoppat ut och då hade mamma blivit ledsen, för att inte prata om hur rädd jag hade blivit........
Jag har haft en lek och busstund nu, dax att vila på mamma en stund!
Ha det gott!





Kommentarer
Postat av: Linda/syster

Låter som en underbar dag som vanligt i ditt liv.... <3 du har det bra som har en sån snäll och förstående mamma!! <3 Hon e ju även min!! <3 Du får ha en mysig kväll med mamsen!! Pöss på nosen <3

2011-02-10 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0