Telefontjöt!






Vilken söndag, mamma har pratat i telefon över en timma, suck! Jag har försökt att störa så mycket jag kan men det har inte hjälpt.........nu äntligen har vi lekt en stund ihop men jag undrar HUR ORKAR HON tjöta i telefon så länge??? men det är väl inte meningen att jag ska förstå allt!
Igår var en spännande dag för mej, Neo (katt) var och hälsade på och det var första gången som han var hemifrån så det var lite läskigt. Han talade tydligt om att jag inte fick komma för nära (morrade och fräste) men jag fick lukta på honom i alla fall.......han gillade min kattställning (såklart) och där kände han sej trygg........väldigt snygg var han oxå (rodnar), vi blir nog ett par när jag har växt till mej men vi ska inga barn ha för Neo kan inte och jag ska steriliseras så det blir säkert sex (rodnar igen)! Vi ska försöka träffas regelbundet för att lära känna varandra och när Daisy (hund) blir kompis med mej, så ska vi hälsa på hemma hos Daisy och Neo ifall mamma behöver kattvakt så kan jag ju vara hos dom.......
Nä, nu e det matdax igen känner jag och sedan blir det vilostund i mammas knä, mysigt!

Kommentarer
Postat av: Linda/syster

Men lilla Mizzan...mamma kan inte ge dig all uppmärksamhet 24 tim/dygn, lilla bustroll!! =) Tror du är LITE bortskämd faktiskt!! ;) Ja Neo tyckte allt det va lite läskigt att hälsa på hos dig/er....men han sa det när vi kom hem att du va väldigt söt, och att han gärna vill göra fler besök!! ;) Pöss på lilla magen <3

2011-02-06 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0