NU e det måndag!!





Har haft en underbar helg tillsammans med min mamma....hon säger att det är MYCKET av allt när det gäller mej, förstår inte vad hon menar med det??? Jag äter, kelar, leker, busar, sover en hel del, stjäl mat från bordet (t o m från mammas macka hihi) men det är positivt när hon säger så (?) hoppas jag! Jag tycker om att sova på mamma, inte bara i knät utan PÅ henne, det är varmt och gott (hon gillar det tror jag).......jag sover bäst och tryggast då....
Mamma har halsband, armband och örhängen som är roliga att bita i men ibland fastnar jag med tänderna i något av dom, det är inte roligt!!! och mamma blir arg! (jag har respekt för min mamma)........
Idag har jag ätit rökt saltrulle och potatissallad, väldigt gott. Undra vad det blir till middag?? Fisk kanske, hoppas det!.....Nä, nu får jag vila en stund innan maten.......Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0