Hundbesök





God middag! Har haft hundbesök som heter Daisy....vi är inte riktiga kompisar ännu, jag är nyfiken och hon vill inte ha med mej att göra (tycker att jag är kaxig tror jag) Storasyster Linda har klippt klorna på mej oxå, usch vilken morgon, jag protesterar allt jag kan men det hjälper inte, hon håller fast tassarna. Tur att det inte behöver göras varje dag, suck!!!! Jag har haft lekanfall och röjt runt som en dåre (enligt mamma), vält ner ljusstaken och duken från bordet......mamma blev inte glad precis, skällde och talade om att det är inte okey men det är inte lätt när jag har så mycket energi......Nä, nu ska jag äta lite och sedan vila efter morgonens bravader! Ha en go helg!

Kommentarer
Postat av: Linda/Syster

Ja det va ett intressant besök vi va på igår hos dig Mizzan!! :-) Daisy tycker du e lite läskig när du försöker tuffa till dig, men det hjälpte inte mycket att du försökte, hon talade om för dig vad skåpet skulle stå ialla fall, fast jag tyckte faktiskt lite synd om dig när hon gör såna utfall, dumma Daisy.......hoppas det går bättre på nästa besök, tror ni kommer bli goa kompisar en dag!! :-) Ha en go dag med våran goa mamma!! <3 Pöss på lilla magen <3

2011-02-13 @ 13:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0