En händelserik vecka.....





Hej gott folk!
Mitt liv fortsätter att utvecklas, har prövat på att stjäla mat från gäster som varit här men det har inte gått lika bra (?). Jag har solat på balkongen oxå, samtidigt kollat in alla fåglar som flyger omkring. Linda har använt mej som fotomodell, funderar på att bli det när jag blir stor, alla säger att jag är så söt och har vacker päls.....man tjänar gott om stålar i alla fall har jag hört och det är inte helt fel!!
Jag väcker mamma tidigt på morgonen nu, vaknar själv av att det är ljusare ute men mamma uppskattar inte det trots att jag väcker henne med en pöss (vi stavar det så i våran familj). Ibland kryper jag ner under täcket igen och somnar om men för det mesta går mamma upp för hon blir klarvaken efter en stund........och lite irriterad!
Mamma har köpt en ny kattlåda till mej, den är något större så det blir mindre skvätt på utsidan och jag börjar ju faktiskt bli stor flicka.......Daisy har varit på besök oxå, jag vill gärna leka med henne men vågar inte ännu......har luktat på henne och sovit bredvid på soffan, så vi är på G att bli kompisar, det känner jag......
Nu ska vi ha fredagsmys mamma och jag, titta på TV och äta glass (mums)....
Ha en go helg, för det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0