2011-02-23





Hej! Det var ett tag sedan sist men mamma och jag har haft mycket annat att göra........Jag har gjort bort mej (igen?) men denna gången var det bajsskämmigt (är det ett ord tro), vi satt och bajsade mamma och jag, då fastnade det en korv i pälsen på mej, jag höll på att dö av skam, försökte bli av med den på olika sätt, strök mej på toamattan, golvet, mattan i hallen men den satt där den satt, suck! Mamma fick tvätta handduk, matta och golv......som tur va kom Linda och hjälpte mej/oss, hon klippte loss skiten!! och tvättade mej med en tvättlapp, genant men skönt!!
I helgen var Benny med familj och hälsade på mej, barnen lekte med mej hela dagen (när jag inte sov förstås), det var roligt......jag gillar barn! Jag fick nya leksaker av dom oxå, jättesnällt...
Jag har fått en ny "säng" av Carina, en sån som hänger på elementet, jättesnygg och skön att bita i ??? Alla skämmer bort mej och jag tror att det beror på mitt utseende........
Jag har "nästan" lekt med Daisy, vågar inte riktigt ännu men snart så.........
Det var nog allt för denna gången, ha det......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0