2011-02-11






Underbara fredag, jag har äntligen lyckats ta mej upp på diskbänken och mamma blev inte glad.....Nu kan jag röja runt när mamma inte är hemma, hon får gömma undan allt som jag inte får leka med YES! Har oxå lyckats med att ta ut proppen i handfatet, lekt med den en stund på golvet medans mamma kissade hihi.......hon blir irriterad och talar om att jag har massor av leksaker men det är roligare att leka med mammas prylar, tycker jag!! Jag hörde, när mamma talade i telefon med storasyster, att hon skulle köpa citron och stryka på kontakterna (som är väldigt intressanta) men jag är ju allätare så det kanske oxå är gott (?)
I morse väckte jag mamma tidigt, ville äta frukost och leka men hon låg kvar, SUR blev jag! Till slut gick hon upp och då blev jag jätteglad, jag rev till henne på benet så det började blöda i ren glädjefnatt men det är inte okey eftersom mamma är diabetiker och har svårläkta sår.........sorry! .........tur att det finns Aloevera att stryka på. Nä, vilodax.....Ni får ha en go fredag!

Kommentarer
Postat av: Linda/Storasyster

Du blir bara busigare och busigare lilla Mizzan.....=) man får inte göra tjuvnyp på mamma, det är jaja!! Men älskade lilla mamsen det är väl inte måndag idag ;) det e ju fredag!! =) Pöss på er <3

2011-02-11 @ 18:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0