2011-02-07






Hej!
En ny vecka, nya äventyr och upplevelser..........igår smakade jag på mammas SU soppa med frikadeller i, MUMS......mamma sa att den är nyttig, bara örtsalt i och jag fick flera bitar av frikadellen..........vi spelade Bingolotto igår men vi vann inget, då sa mamma att jag är högsta vinsten för henne (tårögd)!
Idag ska jag vara ensam några timmar för mamma ska till Göteborg och fika med Lill.........mamma sätter på radion när hon går hemifrån, Mix Megapol, så jag lyssnar på musik och sover när jag är ensam........
Just nu är jag på bushumör, leker med alla mina leksaker och river under soffan. Mamma säger att jag ska lugna ner mej men det är inte lätt när det finns så mycket energi i kroppen!! Om en stund ska jag lägga mej i mammas knä och sova efter buset, det är så skönt när hon kliar mej på ryggen och talar om att jag är söt, då mår jag som bäst!
Ha en bra vecka........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0